Joker z rękawa

Gdy hotel działa już na rynku kilka lat, średnia cena wynosi około 400-500 dolarów, a status zbliża się do kultowego wśród stałej klienteli… Można na poważnie zacząć myśleć o stworzeniu marki, która może wykraczać poza jeden hotel lub nawet branżę.

To oczywiście nie zdarza się często, ale hotelarstwo zna wiele takich przypadków. St. Regis, czy Waldorff – Astoria z Nowego Jorku, Peninsula z Hong Kongu, Raffles z Singapuru były kiedyś hotelami, które stały się czymś więcej. NoMad z Nowego Jorku, który zadziwił mnie kilka miesięcy temu, a kilka tygodni temu odkryłem jak się nazywa i gdzie się znajduje  – zdaje się zmierza do czegoś więcej.

Warto zobaczyć jak kreuje się na zaawansowanym poziomie wizerunek marki, jakiej jakości jest pomysł, zdjęcia, czcionka, etc.  Komunikacji marketingowej na takim poziomie w Polsce nie widziałem (może poza Apple). Do wykorzystania w każdym biznesie, nie tylko hotelowym.

34c3d56008189101ca7146678addb379

395e7fd905340900ddab83fb3e2cc460

747d3c2ddcc94c614a6ca5e1fae4f9ee

be316c0713af78b6b634590899d4383a

4418d5f15d71f800f2da3d65af535c61

cf6c5facf440c7e6022a22eba64d3fb0

c776f977339ad540bf79d5c9078ba5fc

916d4a9de6d6f2e65719072510511427 d1871fb4c09539346e1d7ee16ca8b575

679549ba49d004654d08a605a329a77e

87ff267ce9ca6535e7aa2b0910096e49

Komentarze