Donald nigdy skromny nie był

Może dlatego doszedł tak daleko. Rozumiał, że nie wszyscy muszą czytać Balzaka w oryginale, ba nie muszą czytać wcale, a próżność najlepiej jest wyrażać pokaźną sumą na koncie i dużym autem.

Próżność w hotelarstwie to potężna siła, i trzeba przyznać potrafi sprzedawać. Najbliższe lata pokażą to w Polsce z całą mocą.Próżność trzeba jednak umieć serwować. Nie można intelektualizować i oszczędzać. Przesada, szczypta bezguścia i szmiry jest jak najbardziej wskazana (jak na tych zdjęciach). Klienci „próżności” to zamożni, ale co tu mówić wiele, niezbyt wyszukani klienci. Nie ma co do nich podchodzić z designem, Sartrem i dyskutować o autach starszych niż 10-letnie. To raczej świat prostych wartości.

Donald Trump jest mistrzem takiej hucpy. Zaczynał karierę w stolicy świata – Nowym Jorku w latach 80-tych od wywieszenia wielkich plakatów ze swoją podobizną informując całe miasto, że jest…Donaldem Trumpem. Próżność ma we krwi do dzisiaj, wie jak ją dozować światu dla swojego zysku.

Na zdjęciach królestwo subtelnego badziewia. Hotel Trump-Tower w Toronto.

7059b631091521_5640f4234402f

128a1b31091521_5640f4233fadc

8d534f31091521_5640f42341f21

d040aa31091521_5640f4233d216

faea1e31091521_5640f4233e5ed

afbf2931091521_5640f42343052

d9548d31091521_5640f42340b7c

Komentarze