Szczerzymy ząbki

Nasze słodziaczki. Mju, mju, cmok, cmok. I jeszcze trochę lukru „nasze misiaczki”, „pączusie” cmok, cmok. Jak w reklamie proszku do prania i zupek z torebki. Pycha! Prawda? Takie wzorce marketingowcom wpojono przez ostatnie dwa dziesięciolecia. Rozlało się to jak budyń we wszystkie zakamarki biznesu.

I tak to mniej więcej wygląda w polskim hotelu i nie tylko polskim. W Europie Wschodniej też. Wystarczy do googla wpisać „dzieci w hotelu” i nacisnąć grafika. Bez obaw, nic inspirującego. Traficie na coś w tym stylu.

201306271039230.01_karpacz_bawialnia

Beztroski świat, pięknie ubranych dzieci. Szczerze wątpię w tą beztroskę.

fotolia_55298843_s-2

Prawnicy, lekarze, prezesi, roboty. Edukacja dzieci to współczesna obsesja polskiej klasy średniej. Kto postawi na psychiatrię i sprzedaż prozaku ten wygra.

dziecko-w-hotelu-windsor-warszawa

Te błękitne niebo i latawiec. Ludzie to naprawdę kupują?

dzieci_zabawy_244

Szczerzymy ząbki panowie. Klasyka filmu…rysunkowego.

I smieszno i straszno, ale w zamian chcę coś pokazać.

Jest taki „uber luxury hotel” w Wiedniu. Sacher. Ten od słynnego tortu. Hotel generalnie pompatyczny, że aż irytujący w tym swoim „ą”, „ę”. We współczesnym świecie trzydziestoletnich milionerów w dżinsach i chodzeniu bez krawata to jednak tylko problem i śmieszność. W Sacherze to od dawna wiedzą. Postanowili spuścić powietrze z tego nadętego balonu. Tylko jak? Hotel stylu nie zmieni, mebli od Moroso przecież nie wstawią.

Stwierdzili, że najlepiej zrobią to dzieci. Proszę zobaczyć i zwrócić uwagę na technikę fotograficzną.

zac42685

zac44809

zac44881

zac45776_color

hotel-sacher-children- welcome--hotel -sacher.jpg.3426528

Kachel_Petit_neu-1480x987

Komentarze