Ekonomiczny nie znaczy byle jaki

Sieć Motel One jest dość dobrze znaną w krajach niemieckojęzycznych, szczególnie w Niemczech z połączenia designu i niskiej ceny w standardzie z grubsza określanym jako ekonomiczny. Zaskakuje od lat nie tylko nowym spojrzeniem na stylistykę hoteli, ale także świetnymi wynikami. Za rok 2013 średnia cena wyniosła 77 euro, obłożenie 75 proc. Sieć planuje dwie inwestycje w Polsce w Warszawie i Krakowie. Na zdjęciu hotel w Dreźnie. Jest się czym inspirować. Motel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-GermanyMotel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-Germany-01-Motel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-Germany-02-Motel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-Germany-03-Motel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-Germany-04-Motel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-Germany-05-Motel-One-Dresden-am-Zwinger-Dresden-Germany-08-

Komentarze