Festiwal kulinarny w hotelu

Świat kocha kulinaria, kocha więc festiwale kulinarne. W Polsce z powodu biedy – wydatki na Horeca to 3 proc. wydatków domowych, gdy w średnia dla Unii Europejskiej to 8,5 proc. i innych priorytetów – festiwale kulinarne w Polskich miastach jeszcze nie zagościły na dobre. To nie oznacza, że hotel na własną rękę nie może takowego wykreować.

Na dłuższą metę nie uda się go wypromować jeśli kuchnia będzie słaba. Bez reklamy nie uda się w ogóle wystartować.  Trzeba to jednak robić z pomysłem i na dużo wyższym poziomie niż jest to obecnie Polsce. Hindusi, którzy ponad wszystko kochają swoją kuchnię, potrafią. Próba z hoteli w Gurgaon i Hyderabadu.

 

ddba9e493b70192f0c088e1d689dd7a5

786123382ebf2dcddb72c9fc5f13b01f

592c3089bdc326d00bdfa5793b139c3c

a1a0ec22c9e60ba9ba6339cec1ed5ec3

9f58718a6c060987169b9f84f68ba6c7

ef7161457dfea3569041b42a572a8f30

 

Komentarze