Hotel Saga w Oslo – identyfikacja marki

Dawno nie pokazywałem fajnie i kompleksowo zrobionej identyfikacji marki. Dobre hotele rozpoznaje się po czymś takim. Przyjemnie popatrzeć na niezależny hotel, który zrobił to na poziomie o jakim większość może pomarzyć? Chyba warto zadzwonić do kogoś kreatywnego.

Samym bookingiem, gruponem i zamęczaniem działu sprzedaży wyniku się nie zrobi. Satysfakcjonującego na pewno.

bcaa4111834073.562532033ed72

12fa2511834073.562532037863d

9c684611834073.562531f4902e5

6ecb7411834073.562531c4dedac

16a9d311834073.562531c348764

de72d811834073.56253203d3413

844d0611834073.56253204a16a6

e3d2e811834073.562531f48a177

1de06e11834073.5634da33b47f6

2d257811834073.5634da34aaf5f

61a5a811834073.5634da3515dc3

 

588ca711834073.5634da34d55d0

Komentarze