Zdjęcia do kampanii promocyjnej na przykładzie Park Hyatta

Klientami polskich spa, jeśli nie jest to medical spa są jak wskazują zdjęcia na stronach internetowych tylko ładne „twentysomethings”. W Park Hyatt mają jednak inny profil klienta, kobiety i mężczyźni po 50-tym roku życia. Społeczeństwo się starzeje, więc pokolenie 50+ może też zagości na zdjęciach hoteli także w Polsce.

2a61f334085572.56c38797eb977 6b00a634085572.56c38797ea9de 7e71e334085572.56c38797edd10 9c5fac34085572.56c38797ecc4c 43cd6534085572.56c38797f021a 722c3134085572.56c38797e8270 828afa34085572.56c38797e59f8 b4e90534085572.56c38797e6fb7 b6fc0234085572.56c3879800a31 c628f634085572.56c38797eee6a d423d234085572.56c38797e968d d961ce34085572.56c38797f137f e9dbf934085572.56c38797f3861 edf86d34085572.56c3879801afc f1ae9b34085572.56c38797f2626

Komentarze