Kampania wizerunkowa Moxy Hotels – czyli seks nadal sprzedaje (millenialsom)

Po tak stetryczałej firmie jak Marriott nie spodziewałem się tak odważnej kampanii reklamowej. Musi im naprawdę zależeć na młodym pokoleniu i odświeżeniu portofolio, które liczy już 19 marek i to nie licząc Starwoodowskich takich jak W, St.Regis, Sheraton, Westin i innych.

Trzeba przyznać, że kampania jest zrobiona z zębem, żadnych zdjęć ze stocka w bezpiecznych kolorach w stylu „szczerzymy ząbki„. Może dlatego że zrobiono ją w Holandii, a może im się nie kojarzy wszystko z gołą…

Oj naprawdę idzie młode pokolenie, a w Polsce pełno dworków i hoteli w barokowych i secesyjnych klimatach. Oj biada, biada im. Trup będzie ścielił się gęsto i to pomimo zbliżającego się szczytu koniunktury.

ab9e1a23693415-563301469200839ae6623693415-563301638b501dd54bb23693415-5633016a95857a7cc6323693415-5633013bc4c662a5c2a23693415-5633013af2143ca731e23693415-5633016b4fec1b35ce623693415-56330146d74b0c8cc0723693415-56330146313c8

Komentarze