Przeciętność na wysokim poziomie

Są jednocześnie wysokiej jakości i skończenie przeciętne. Typowe hotele sieciowe. Nawet jeśli są pięciogwiazdkowe, to zaczynam rozumieć, dlaczego gościom biznesowym, którzy spędzali w nich 1/3 roku, po prostu się znudziły i nie chcą już z nich korzystać, jeśli nie muszą.

Są kompletnie wyprane z emocji, sterylne niczym „star trek”. „Zrobotyzowana” obsługa dzięki nowoczesnym technologiom zawsze pozdrawia cię po imieniu i zgaduje twoje życzenia. Nic tylko brać nogi za pas.

Wine bar w Intecontinental

Wine bar w jednym z hoteli Intercontinental

Breakfast bar w jednym z hoteli sieci Accor

Lounge bar w jednym z hoteli sieci Accor

Lounge bar w hotelu sieci Hyatt

Open space restaurant w hotelu sieci Accor

Lounge bar w hotelu sieci Marriott

Lounge cafe w jednym hoteli grupy IHG

Sport bar w hotelu grupy IHG (Interconti)

Sky Lounge w hotelu Marriott

Restauracja międzynarodowa w hotelu Hyatt

Restauracja śródziemnomorska w hotelu grupy IHG

Włoska restauracja w sieci Accor

Włoska restauracja w sieci Marriott

Wok&Co w Accorze

Wok restaurant w Accorze

 

Komentarze