Tru – Millenialsi będą zadowoleni

Hilton najwyraźniej postanowił nie podzielić losu Starwooda i atakuje rynek kolejnym przemyślanym produktem, tym razem dla Millenialsów. Jest tanio i seksownie.  Nowe pokolenie to raczej barmani, a nie dobrze opłacani hutnicy, więc cena to ok.  90-100 dolarów za malutki pokoik.

Inspirowany metrażem europejskim. Produkt jak widać jest nieco inny. Nie ma biurka, garderoba jest nie zamykana, fotel służy do pracy, pokój wieńczy 65 cali!!!. Przede wszystkim jest to produkt pomimo ceny bardzo kompleksowy: lounge, fitness, market, restauracja, miejsce do pracy (work alcove). Takiego przemyślanego konceptu nie powstydziłby się żaden hotel w Polsce. Takiego programu pobytowego nie mają nawet hotele czterogwiazdkowe u nas. Prawdziwe „Money Machine”. Hotelarstwo to łatwizna, jak się jest Hiltonem lub dysponuje doza wyobraźni odnośnie swoich potencjalnych gości.

635893109196792418-ExteriorDay

635893109084158974-16-0120-Entry

635893109179632198-16-0120-Market-02

635893109158259924-16-0120-Eat

635893109124875496-Breakfast

635893109036890368-WorkAlcove

635893109101007190-Game-lo

635893109014114076-Fitness

635893109002101922-Lounge

635893109105531248-ElevatorLobby

635893109024410208-Corridor

635893108968561492-GR-DoubleQueen635893108956861342-HWPC-LandingZone635893108968405490-HWPC-Bathroom-Shower

635893108966377464-HWPC-Bathroom-Vanity

Komentarze